اطلاعات تماس کلینیک کیمیا

آدرس کلینیک : تهران – بلوار آیت الله کاشانی – بین اباذر و مهران پلاک 71 – ساختمان پزشکان پارسا – طبقه اول – واحد 1
تلفن تماس : 44953829-021
تلفن تماس : 44953830-021
پیامک :10008888881357
ایمیل :INFO@CLINICKIMIA.COM

مراقبت های بعد از کاشت مو

01 جولای مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو :

بعد از جراحی لازم است بیمار و اطرافیان وی به مراقبت های بعد از کاشت مو پرداخته و کلیه توصیه های تیم کلینیک زیبایی را رعایت کنند و به صورت دقیق اقدامات کمک کننده را انجام دهند . در این موارد مراجعه منظم به کلینیک بسیار کمک کننده بوده و نتایج جراحی را مثبت و ایده آل می سازد . در ادامه برخی از نکات و موارد مهم برای موفقیت جراحی کاشت مو را بررسی می کنیم .

مراقبت های بعد از کاشت مو

زمان های ابتدایی :

اولین نکته اینست که باید پانسمان روزانه تعویض شده و برای عوض نمودن آن توصیه های پزشک را مد نظر قرار دهید . لازم است به هنگام برخورد با پانسمان احتیاط زیادی به خرج دهید و برای برداشت آن ، باند را از روی سر نکشید چرا که امکان دارد فولیکول های کشت شده خارج شوند . این پانسمان برای محافظت از تارهای جدید و آسایش بیمار بر روی سر قرار میگیرد . به همین دلیل باید توصیه های پزشکی را به هنگام عوض کردن آن مد نظر قرار دهید .

پس از اتمام جراحی بیمار حس خستگی و خواب آلودگی داشته و با صرف قرص های دیازپام هوشیاری وی کمتر می شود . به همین دلیل به هیچ عنوان نباید رانندگی کند و وجود یک همراه برای بازگرداندن وی لازم و ضروری است .

استراحت و خوابیدن :

به هنگام خواب و استراحت لازم است زاویه بدن 5 درجه باشد و به عبارت ساده تر بیمار به شکل نیمه نشسته بخوابد . این امر به دلیل جلوگیری از بروز فشارهای وریدی و لنفاتیک در سر و بخش بالایی است و علاوه بر این از ورم پیشانی جلوگیری می کند .

سایر اقدامات :

محلی که پیوند دهنده می باشد ، به علت برش های جراحی گاه حس درد و ناراحتی را به بیمار القا می کند . لازم است بدانید که دردهای این چنینی دائمی نخواهد بود و در زمان های ابتدایی یا حتی روز های نخستین پس از کاشت مو طبیعی و متداول است . برای کاستن از دردهای این چنینی می توان از مسکن هایی همچون استامینوفن و پروفن کمک گرفت .

یکی دیگر از مراقبت های بعد از کاشت مو ، رعایت بهداشت برای پیشگیری از عفونت زخم هاست . به این منظور لازم است داروهای تجویزی پزشک را به صورت کامل و دقیق تهیه نمایید و آنتی بیوتیک ها را در زمان معین و به صورت منظم مصرف کنید . اجازه دهید دوره مصرف دارو تمام شود و سر خود دارو ها را کنار نگذارید .

برای شستشوی بخش های پیوند گرفته لازم است حتما آموزش ببینید و با روش صحیح و تکنیکی که تیم پزشکی کلینیک کیمیا توصیه می کنند موها را نظافت کنید .

سایر خدمات کلینیک زیبایی کیمیا ، کلینیک زیبایی غرب تهران :

با تشکر مدیریت سایت کلینیک زیبایی کیمیا .

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه خود را ثبت نمایید